piątek, 2 października 2015

Mój Projektownik

Idealna chwila na dodanie kolejnego posta. Za oknem piękny poranek, syn śpi, mąż majsterkuje, a ja mam chwilkę dla siebie. Powrót do domowej rzeczywistości, po dwutygodniowych wakacjach, nie należał do najłatwiekszych. Ale powoli wracamy do codziennej rutyny i do pracy. Trochę zamówień się ubierało, więc czas siadać do maszyny. Powiem szczerze, że komputer jest niezwykle pomocny przy ogarnianiu zamówień, ale wygodniej jest mi prowadzić to wszystko w zeszycie. Zamówiłam więc u Ręką Jody Projektownik, który pełni też funkcję notatnika. Wreszcie mam miejsce, gdzie mogę zapisywać wszystkie moje pomysły, projekty i zamówienia. Do tej pory często było tak, że szyjąc coś, rysowałam sobie projekt wykroju na jakiejś karteczce, która potem w niewyjaśnionych okolicznościach znikała. Nie ułatwiało to pracy. Teraz mój cudowny Projektownik, będzie pilnował moich projektów :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz